Zakaj je pomembna optimizacija spletne strani

Se lahko optimizacije spletnih strani lotim sam?

Si za vaše internetne strani želite, da bi bile uvrščene visoko na iskalnikih, bi privabile čim večje število ciljnih torej dejanskih kupcev, bi bile zelo dobro najdene pod številnimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate optimizacije internetne strani? Optimizacija internetnih strani oziroma angleško Seo (Search Engine Optimization) je v času množičnosti spletnih strani in visoke konkurenčnosti ključnega pomena, saj omogoča dobro najdenost vaše internet strani v iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost vaše internet strani. Mnoga podjetja se zatekajo kar k plačljivi promociji internetnih strani, vendar se dolgoročno kot najkakovostnejši in najbolj produktiven izkaže obisk internet strani preko iskalnikov. Prednost optimizacije internet strani je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je stran končana in dobro uvrščena v iskalnikih, obisk na vaše spletne strani dobivate konstantno in brezplačno. Z odločitvijo za storitve optimizacije internet strani boste pridobili dobro in stabilno uvrstitev v spletnih iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri najučinkovitejših ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umeščanje ključnih besed na internet strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za obiskovalce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimizacija spletnih strani in zakaj jo podjetje potrebuje?

Optimizacija spletnih strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes pomeni postopek priprave spletnih strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. Kar pomeni, da se ob kvalitetni optimizaciji spletnih strani določena internet stran za optimizirane ključne besede v spletnih iskalnikih uvrsti čimbolj visoko med najdenimi rezultati. Na dobro uvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Danes samo dobra optimizacija internetnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na spletnih iskalnikih Google ter Najdi.si. Kakovostna optimizacija spletnih strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiska vaših internet strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali veste, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, pvc okna in vrata da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Optimizacija spletne strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na internetu številni optimizerji ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije internet strani. A žal je tako, da se za pravilnim postopkom oglaševanje strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Škodljiva optimizacija spletnih strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekaj od pomembnejših faktorjev učinkovite optimizacije: • prava izdelava internet strani (kodiranje), • pravilna izbira ključnih besed, • pravilna umestitev ključnih besed v internet strani. Tako je zelo pomembno, da je optimizacija internet strani opravljena kvalitetno in učinkovito. Že v samem postopku izdelave spletnih strani je treba upoštevati postavitev ključnih besed in fraz ter grafično oblikovanje, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu faze izdelave je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletne strani za izbrane besede in to brezplačno. Optimizacija spletnih strani se obravnava individualno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj firme opredelijo željeni cilji. Glede na slednje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat končne optimizacije.

<< Domov